Membeli dan menjual di SHOPEE


Ramai yang telah tahu SHOPEE adalah sebuah platform e-dagang  yang popular sekarang ini kerana bukan sahaja murah dari pesaing-pesaing nya yang lain malah ada yang mengatakan mereka lebih selesa berinteraksi dengan seller-seller yang terdapat di shopee berbanding dengan platform penjualan online yang lain.

Shopee ialah platform e-dagang yang beribu pejabat di Singapura di bawah Sea Group (sebelum ini dikenali sebagai Garena), yang ditubuhkan pada tahun 2009 oleh Forrest Li. Pembeli pertama dilancarkan di Singapura pada tahun 2015, dan sejak diperluas jangkauannya ke Malaysia, Thailand, Taiwan, Indonesia, Vietnam dan Filipina. Ia memberi pengguna di Asia Tenggara dan Taiwan untuk membeli dan menjual produk dalam talian.

Bukan hanya platform untuk membeli, malah shopee juga tempat dimana pelanggan nya untuk menjual produk mereka secara percuma. 

Kepada yang berminat membeli barang secara online Shopee adalah antara platform yang terbaik dan selamat dalam urusan jual beli. 

Bukan itu sahaja, Shopee menawarkan banyak voucher dan Shocking Sale khas untuk pelanggan Shopee. Harganya? Memang agak competitive. Korang punyai banyak pilihan untuk membeli.
Syarat untuk berjual dan beli di Shopee, haruslah punyai akaun dulu. Korang boleh buka akaun Shopee di sini. Percuma je! Daftar sekarang. 



tandatangan


No comments

Powered by Blogger.