Alat Ganti (sparepart) Proton Ertiga Harga Murah


Hi salam sejahtera para pembaca Chris Blog sekalian, Hari ini saya ingin berkongsi sedikit info dengan pemilik kenderaan jenis Proton Ertiga.

Proton Ertiga ni adalah sebuah MPV kompak yang berstatus dengan enjin 1.4L. Sebuah kereta keluarga yang agak murah iaitu dari RM50-60K dan pengunaan bahan bakar yang jimat iaitu sekitar 6L/100km. Tapi sayang, pihak proton telah menghentikan penjualan bagi model Ertiga ini. Tidak tahu apakah alas an sebenar mereka, Tap untuk pengetahuan Model Proton Ertiga ini asal nya adalah keluaran Suzuki yang telah di rebadged menjadi Proton Ertiga.

Untuk anda yang masih berminat untuk mendapatkan kereta ini yang mungkin dijual second hand harga jualan sekarang dari RM35-40K dipasaran kereta terpakai seperti Carsome, Mudah.my dan lain lagi.

Kepada pengguna Ertiga yang sedia ada, Jika anda ingin membeli alat-ganti Ertiga yang jauh lebih murah dari Proton Service Centre yang mencekik darah, anda boleh mencari diposting saya dibawah ini dengan harga yang rendah dan berbaloi dengan cara mengklik pada butang BELI SEKARANG dibawah gambar item tersebut

1. PROTON ERTIGA 2016 2018 REAR BOOT DAMPER STRUT LIFTER GAS SPRING


HARGA: RM75.00


2. PROTON ERTIGA CARGO TRAY/BOOT TRAY (NON SLIP)

HARGA: RM65.00


3. PROTON ERTIGA ARMREST/ BOX LEATHER STORAGE WITH CUP HOLDER
HARGA: RM73.80 - RM94.00


4. PROTON ERTIGA DOOR VISOR MUGEN STYLE (1 SET = PCS)

HARGA: RM42.00


5. PVC SEAT COVER FOR PROTON ERTIGA


HARGA: RM305.00 - RM325.00



Sekian Terima Kasih

tandatangan

No comments

Powered by Blogger.