Nuffnang Sana-Sini ( I QUIT ??? )

Sebelum turun kerja pg tadi, sempat juga Chris Blog Walking (jalan2 cari backlink) ke blog bahasa malaysia. Memang dah agak dah, Chris tak terkejut pun. Klik je blog terus muncul ads by Nuffnang dari hampir kesemua blog yang Chris lawati. Macam pesta Nuffnang pulak heehee.. meriah gitu.

Untuk pengetahuan pembaca semua dah hampir sebulan blog Chris menampilkan ads by Nuffnang. Setakat ini hasil dari iklan tersebut belum lagi boleh di banggakan (malu nak tunjukkan kat sini). Chris Cuma dapat ciput je..setakat ini Chris belum pernah lagi merasa buffered earning seperti yang kawan-kawan blogger lain dapat.Mungkin belum rezeki kot, atau memang bukan rezeki Chris dengan Nuffnang agak nya. Tak pe lah Chris tunggu sebulan lagi, kalau earning dari Nuffnang tak juga naik dalam tempoh waktu tersebut ...Sorry Nuffnang sayang, i just can say “I QUIT”.

Buat para blogger yang dihormati sekalian, kalau korang ada ilmu jampi atau cara bagaimana nak meningkat kan pendapatan dari nuffnang ni, tolong lah Chris yang dah ketandusan idea ni. Korang share lah pengetahuan korang kat ruangan komen.. Chris amat menghargai setiap komen anda semua.

nuffnang
Nuffnang Logo

1 comment:

  1. mmg payah nak dapat banyak duitnya... sampaikan Bro Maz pun tak lagi letak Nuffnang ni di blognya... sy terfikir juga apakah benar Nuffnang ini jujur dalam usaha mereka membantu ekonomi pemblog.. ntahlah!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.