TIP BLOGGING TERBAIK -CHRIS BLOG BERPETUALANG KE CONTEST SEO.

TIPS BLOGGING TERBAIK

TIP BLOGGING TERBAIK

Salam para Master, blogger dan para pembaca yang Chris sayangi semua.Fuh.. kenapa kali ini Chris berani menyahut cabaran berani mati dari 2DAYBLOGGER.COM untuk menyertai Contest SEO yang kini sedang berlangsung mulai dari 22 Jun 2011 – 31 Julai 2011. Bukan niat Chris nak tunjuk terror sebenarnya time ni Chris agak free so bagus lah diisi dengan akiviti yang berfaedah sebegini.

Untuk pengetahuan semua ini adalah kontest pertama yang Chris sertai sejak berkecimpung dalam dunia blogging ini. Chris mempertaruhkan keyword TIP BLOGGING TERBAIK untuk menyertai kontest ini dan Chris mohon dorongan dari anda semua untuk mendoakan Chris . Bagi kategory keyword yang Chris sertai ini TIP BLOGGING TERBAIK hampir kesemua calon-calon nya bukan calang-calang blogger rata-rata blog diorang ni ber PR1 - PR3 fuh blog dot com bro. Blog Chris? dengan bersejatakan blogspot dan subdomain free yang ber PR0 untuk berperang di Contest SEO. Tapi tak pe menang dan kalah adat pertandingankan?

Sebelum itu terima kasih kepada pihak penganjur pertandingan seperti 2DayBlogger.Com dengan kerjasama blog upprofits, lepak dan broframestone. Dan terima kasih bebanyak juga kepada para penaja hadiah di antaranya ialah 2DayBlogger,upprofits,broframestone , MJ,MySuperKids , Muje,Puan Bee ,Ellen, DenaiHati,k-worlds,hairulazni,ummihanie,dinsblog“. Dan sebagai tanda terima kasih dari Chris terima lah hadiah percuma link back  untuk korang semua ..huhu kira mengampulah ni hehe..

Berbalik kepada inti sebenar entry ini Chris ingin berkongsi dengan anda semua TIP BLOGGING TERBAIK dari Chris sendiri antara nya yang telah menaikkan nama Chris Blog ke persada Blogger tanahair (chewahh..). Dari ranking alexa 20 jutaan pada bulan lepas dan kini menurun ke angka 900 ribuan salah satu peningkatan yang baik sebagai blogger newbie seperti Chris . Untuk Makluman semua Chris blog ini asalnya adalah blog adsense  yang berbahasa Inggeris yang diberi nama INTRODUCING ABOUT OFFSHORE dan diatas sebab tertentu Chris menukarkan ke Bahasa Malaysia dan sekaligus menukar Title dan url nya sekali.

Dibawah ini adalah antara senarai TIP BLOGGING TERBAIK yang pernah Chris Sajikan Khusus Buat Pembaca di blog ini:

1. Langkah Kritikal untuk SEO Hebat
2. 7 Langkah SEO (Part 2)
3. 7 Langkah SEO
4. Auto SEO For Blogspot
5. Trick Simple Mencuri visitors dari Facebook !

Note: Untuk mengetahui lebih banyak lagi TIP BLOGGING TERBAIK di blog ini silakan KLIK DISINI untuk melihat kesemuanya.

Untuk Makluman pembaca semua kelima – lima artikel TIP BLOGGING TERBAIK yang Chris senaraikan diatas telah berada di Top 10 Innit Nuffnang featured post.(2 lagi ta sempat nak tangkap gambar)

TIP BLOGGING TERBAIK
Auto Seo For Blogspot

TIP BLOGGING TERBAIK jpg
Trick Simple Mencuri visitors dari Facebook !

TIP BLOGGING TERBAIK jpg
7 Langkah SEO


Dibawah ini adalah senarai Pageview yang Chris ambil dalam tempoh sebulan

TIP BLOGGING TERBAIK jpg

Kepada para blogger lain yang ingin turut memeriah kan lagi Contest SEO anjuran 2DAYBLOGGER.COM ini anda boleh Klik SINI untuk mengetahui lebih lanjut syarat - syarat penyertaan.

Salam TIP BLOGGING TERBAIK !!!

tandatangan

No comments

Powered by Blogger.