Cara cepat meningkatkan jumlah like fan page Facebook

Pada zaman sekarang Facebook adalah medium terbaik untuk seseorang menjual atau mempromosikan produk mereka. Tidak kira itu produk fizikal maupun digital. Ramai dikalangan usahawan - usahawan internet telahpun mengaut puluhan ribu malahan ratusan ribu ringgit gengan hanya berniaga di facebook. Untuk berniaga di facebook, apa yang perlu anda harus ada sudah tentu Friend yang ramai disamping itu anda harus mewujudkan sebuah Fan Page produk anda yang di Like oleh ramai orang.  

Bagaimana untuk dapatkan jumlah LIKE yang tinggi?

Ada 3 cara utama untuk dapatkan ‘LIKE’ dengan cepat tanpa bersusah payah iaitu :
  1. Anda perlu jadi seorang seorang SELEBRITI atau PERSONALITI yang sangat terkenal. Persoalannya mampukah anda melakukannya…???
  2. Gunakan sistem pengiklanan ‘fb ads’ yang mampu mencapai ke sasaran secara sangat meluas. Persoalannya mampukah anda menampung kosnya…???
  3. Gunakan aplikasi facebook yang mampu menyebarkan pautan ‘fan page’ anda secara VIRAL kepada pengguna-penguna FB yang lain di serata dunia.
Sebenarnya teknik aplikasi fb secara viral ini merupakan satu fenomena baru dalam dunia pemasaran dan promosi menggunakan medium sosial. Anda tidak perlu bersusah payah mencari trafik satu demi satu kerana teknik tersebut akan bertindak secara ‘VIRAL’.

Penggunaannya juga sangat mudah. Tidak perlukan kemahiran yang tinggi dalam pemasaran. Anda hanya perlu gunakan sahaja skrip yang diberikan.

Tingkatkan LIKE dengan teknik VIRAL 

Bila sebut ‘VIRAL’ ianya seumpama virus yang merebak dalam barah yang amat-amat sukar untuk dibendung. Begitu juga dengan skrip yang bakal anda gunakan ini. Ianya mampu sebarkan pautan fan page anda dan sebarannya sukar untuk dibendung.

Jangkitannya tersebar secara berganda dari seorang ia berjangkit ke 5 orang, dari 5 orang ini ia berjangkit pula ke 25 orang, 125 orang, 600 orang dan seterusnya meningkat dan meningkat dan meningkat. Kerana itulah kaedah viral ini sangat-sangat berkuasa tinggi untuk dapat LIKE yang banyak dalam masa yang singkat.

Dapatkan Puluhan Ribu ’LIKE’ Fan Page Anda Dalam Masa Yang Singkat

Skrip ’Viral’ Aplikasi Mania Boleh membantu Anda.

Aplikasi Mania merupakan skrip aplikasi facebook yang mempunyai beberapa aplikasi yang boleh anda pilih dan gunakan.

Selalunya skrip-skrip aplikasi viral yang pernah dijual di pasaran tidak mempunyai banyak aplikasi malahan hanya satu aplikasi sahaja dan dengan pelbagai jenis aplikasi ini anda boleh gunakannya dengan lebih berganda lagi untuk dapatkan LIKE pada fan page anda.

 ‘APLIKASI MANIA’
Tingkatkan Like fan page
KLIK PADA IMEJ DI ATAS UNTUK MAKLUMAT LANJUT


Dapatkan Skrip ’Viral’ Untuk Dapatkan Puluhan Ribu ’LIKE’ Fan Page Anda Dalam Masa Yang Singkat DISINI











tandatangan

No comments

Powered by Blogger.