HOT !!! Domain co.cc Tidak Lagi Di index Google.

Dapatkan Domain (dot) Com Percuma.

Panas-panas-panas apa dah jadi wey..tak sampai sebulan Chris menggunakan Domain co.cc ni dah pulak menghadapi masalah. Patut lah 2-3 hari ni artikel yang baru Chris update tak muncul-muncul di SERP. Walamak .. semalam Chris buka email dari Axandra Search Engine Fact dalam tu dia kata fuh..Google tak lagi mengindeks subdomain co.cc, bukan itu sahaja bahkan google menghapuskan semua indexing yang lepas terhadap subdomain free ni. Kerana menurut Google subdomain co.cc ni low quality site dan kebanyakan nya spam.. (panasnya tuduhanmu Pak G) Kalau korang rajin korang bacalah sumber original nya kat sini. Chris malas nak translate.

Waduh nasib-nasib. Itulah suka sangat pakai benda free ni , inilah padahnya. Wey..bukan tu je apa nak jadi dengan Contest SEO  TIP BLOGGING TERBAIK yang petama dan baru Chris Join semalam.. Alamat nya berkuburlah harapan Chris. Tapi tak mengapa, setiap masalah itu pasti ada jalan penyelesaian nya.

Tapi buat pengguna co.cc anda tak perlu khuatir Chris baru tadi ronda-ronda di google dan Chris jumpa satu laman web yang berhati mulia dan penuh makna telah bermurah hati memberi domain.com secara percuma sepanjang hayat tanpa perlu membayar seposen pun. Bukan satu tapi sampai lebih 10 domain untuk setiap seorang fuh..lumayan pak ada yang ngasih domain gratis dong. Kalau korang nak, oii..nak ke tak nak ni.rilek beb. Nah kalau korang nak domain free ni sila klik DISINI untuk membuat pendaftaran cara nya gampang .

Kalau tak caye ni tengok screen shot kat bawah tu. Kat situ terpampang kemudahan-kemudahan yang di berikan oleh laman web tersebut.

percuma domain.com

Sekian.

Note: Cepat-cepat Jom KLIK SINI untuk dapatkan FREE/PERCUMA domain (dot) Com sepanjang hayat"

No comments

Powered by Blogger.