Lokasi terbaik iklan Nuffnang

Maaf para blogger sekalian, menyentuh mengenai tajuk entry ini Lokasi terbaik iklan Nuffnang mungkin sangat tidak pantas untuk tips n tricks yang Chris kongsi kan buat kita semua kali ini.  Mungkin para otai blogger semua lebih arif tentang lokasi terbaik untuk meletakkan  iklan nuffnang yang paling sesuai. Sebenarnya Chris dah ketandusan idea nak letak tajuk apa kat entry ni.

Seperti yang Chris janjikan pada entry yang sudah-sudah. Kali ini Chris ingin berkongsi pengalaman dan cara bagaimana Chris mendapat 3 buffered earning nuffnang sekaligus bahkan pagi tadi Chris login ke akaun nuffnang sekali lagi Chris terkejut kali ini bukan 3 lagi. Tapi 4 serentak iklan cpm nuffnang menari di blog Chris ini.

Sebenarnya tak ada tips yang nyata dalam bab ni. Selain dari status gliteratti , Chris hanya melaku kan  sedikit pengoptimasian keatas lokasi iklan nuffnang di blog Chris seperti apa yang di kehendaki oleh pihak Nuffnang. Pada pandangan Chris , Nuffnang tak berminat meletak kan iklan kempen cpm di blog yang tidak menepati apa yang pihak nuffnang mahukan . Contoh nya iklan LB di letak di footer, SS di letakkan di bawah post dan LR diletakan di atas sebarang tempat. Memang jangan berharap lah sesebuah blog itu akan mendapat BE dari nuffnang. Itu pengalaman yang pernah di rasai sendiri oleh Chris dan tentu pembaca setia blog ini tentu masih ingat lagi entry "Nuffnang Sana-Sini ( I QUIT ??? )" chris yang hampir putus asa dengan Nuffnang kan?

Jadi di sini Chris ingin berkongsi dengan semua blogger tersayang tentang sedikit tips tentang cara meletak kan iklan Nuffnang di lokasi yang betul. Maaf Chris pinta buat para otai blogger sekalian bukan niat Chris untuk mengajar kalian semua, tetapi sekadar ingin berkongsikan ilmu...

1. seperti biasa sila Login ke dashboard akaun Blogger anda klik pada tab 'Manage Your Blogs'“Design” > ‘Edit HTML

lokasi terbaik iklan nuffnang
lokasi terbaik iklan nuffnang

lokasi terbaik iklan nuffnang


Setelah semua tip ini telah anda buat, tetapi masih belum juga mendapat Buffered Earning dari Nuffnang, Chris sarankan agar anda menghubungi pihak nuffnang atau create a new ticket di Sini. Kalau susah2 nak tulis dalam BI tulis dalam BM pun tak apa. Chris dulu pun hentam pakai Bm je pas tu terus dia orang reply.

Sekian,

No comments

Powered by Blogger.