Bersaing Di Innit Featured Post

Salam para master,blogger dan pembaca yang Chris sayangi sekalian..Dah lebih seminggu Chris tak update entry kat blog ni atas sebab tertentu. Sebenar nya sabtu lepas (18 jun 2011) Chris pergi ke Singapore dan sehari kemudian terus ke Batam (Indonesia) dan akhirnya sampai di Bintulu pada Jumaat (24 Jun 2011) .Semalam ( Sabtu) Chris sampai di Miri agak lewat petang. Jadi  masa agak terhad untuk Chris beronline. So.. Chris ucapkan terima kasih bebanyak kepada pembaca semua kerana masih setia menjenguk gubuk usang Chris ini..

Sebenarnya Chris pun tengah cari idea apa yang nak chris conteng kat entry kali ni.  Semalam Chris teringat entry lama kat blog ini (Trick Simple Mencuri visitors dari Facebook ! )  dan Chris cuba submit  kat Innit Nuffnang. Rupanya hari ini post tersebut mendapat kedudukan teratas di innit feature post.Thank buat rakan2 blogger yang nanged artikel tersebut.


Chris pun bersyukur sejak semenjak 2 menjak ini artikel Chris mula mendapat tempat di Innit Nuffnang kerana sering mendapat kedudukan terbaik di featured posts . Sebenarnya inilah yang semua para blogger harapkan termasuk Chris, kerna jika post kita berada di tangga atas sudah tentu mengundang ramai visitors yang berkunjung ke blog kita . Sebetul nya Chris tidak ada teknik atau rahsia khas untuk menjadikan artikel kita untuk berada di kedudukkan 10 teratas di innit feature post.



Note: Jika ada di kalangan blogger yang punya tips khusus untuk mendapat kedudukan di Innit Featured Post, sila kongsi2 kan lah di ruangan komen di bawah.Kerana Chris amat menghargai setiap ilmu yang kalian curah kan.

No comments

Powered by Blogger.