Foto Seksi Anak Buah Osama bin Laden

Wafah Dufour adalah merupakan salah seorang dari anak buah Osama Bin Laden yang dilaporkan terbunuh di tangan tentera Marine AS tidak lama dahulu. Berkelulusan dalam Fakulti undang-undang di Columia University, Wafah Dufour pernah menggemparkan dunia dengan aksi yang hampir bogel dalam majalah GQ pada tahun 2005. Tubuhnya yang munggil hanya di selaputi bulu burung unta sahaja.

Wafah Dofour mengimpikan unuk menjadi bintang Hollywood, Penyani dan bintang filem. "Meski kerabat, aku tak ada hubungannya dengan dia (Osama). Tapi, karena dia, dunia Barat membenciku, sebaliknya, karena aku memilih menerapkan nilai-nilai Barat, orang-orang Arab Saudi membenciku," kata Wafah Dufour.

Dilahirkan di Los Angeles, California. Wanita yang berusia 33 tahun ini merupakan seorang penyanyi dan penulis lirik di negara Uncle Sam. Ayahnya, Yeslam bin Ladin adalah merupakan saudara tiri kepada Osama bin Laden. Sementara ibu nya, Carmen bin Ladin, adalah wanita berdarah campuran Swiss dan Iran, yang berasal dari keluarga berada.

Wafah Dofour menghabiskan waktu kecilnya di Jeddah, Saudi Arabia. Tidak lama, ia kemudian pindah ke Genewa, Swiss, dengan kedua adik perempuannya Najia (30 tahun) dan Noor (20 tahun). Pada 1988, kedua orang tuannya berpisah, kemudian pada tahun 2006 mereka di sahkan bercerai secara rasmi.

Menurut khabar angin, Ayah nya tidak pernah berbual dengan Wafah Dofour dan adik-adiknya semenjak dia  berusia 15 tahun. Wafah kemudian mengganti nama belakang Bin Laden dengan nama ibu nya, iaitu Dufour.

foto seksi wafah dofour

foto seksi wafah dofour

No comments

Powered by Blogger.