Offshore Blog Jom Join Bloglist Jamal

Entah mengapa setelah aku blog walking ke blog Diary Jamal pagi ni, hati ku tergerak pagi ini untuk join program anjuran Bro Jamal yang bertajuk “Jom Join Bloglist Jamal”. Meskipun ini bukanlah kali pertama saya berkunjung ke blog tersebut, kerana sejak akhir - akhir ini saya sering ke sana untuk menimba ilmu Nuffnang.

Mungkin kerana inginkan traffic atau memperbaiki ranking kot?? Entahlah, tapi rasa aku blog jamal ni memang bagus untuk panduan buat kita semua terutama bagi kaki blogger kerana terdapat banyak info serta Tips dan Trick yang berguna untuk memantapkan lagi skill dalam dunia blogging ini. Kepada Nuffnang Publisher yang ingin memantapkan lagi ilmu anda mengenai pengiklan Nuffnang ni, blog Saudara Jamal ini lah tempat nya. Selain itu Blog Saudara Jamal ni juga sealiran dengan blog Introducing About Offshore ni yang mengetengahkan Offshore/Oil and Gas sebagai platform.
So..Kepada penggemar blog Offshore ni, saya saran kan kalian menggunjung blog Saudara Jamal ni kerana terdapat banyak info tentang peluang kerja khas dalam bidang Offshore dan Oil and Gas ni. Dan kepada anda yang sudah mempunyai blog sendiri,kepada yang berminat menyertai program “Jom Join Bloglist Jamal” Syarat utama nya adalah seperti berikut.

1.Buat entry baru yang bertajuk "Jom Join Bloglist Jamal"
2.Copy dan letak header Blog Jamal di entry tadi (contoh nya seperti di bawah ini)




3.Linkkan header dan caption ke Blog Jamal - http://diary-of-jamal.blogspot.com/
4.Cerita la sikit kenapa korang nak masuk bloglist Jamal ini dan kenapa Jamal patut pilih blog korang. Kalau ade masa lebih tue, cerita la kenapa tertarik dengan blog Jamal nie dan tolong berikan teguran supaya boleh dibuat penambah baikkan nanti ye.
5.Bila dah siap, tinggalkan link entry korang tadi kat bahagian komen entry Jamal nie.
6.Jamal akan pergi ke entry korang dan sahkan penyertaan korang, Jamal akan tinggalkan komen kat sana nanti.
7.Penyertaan dibuka selama 2 Hari sahaja iaitu sehingga 28/04/11 jam 11.00pm.

Sekian

4 comments:

  1. Jamal dah verify Link ke Blog Jamal tue...

    TAHNIAH Christie Salin...disebabkan Jamal suke entry nie dan Blog nie berkenaan dengan Offshore Industry. Maka Jamal pilih blog nie untuk masuk dalam Bloglist Offshoreman blog Jamal. Nie special price tau..Blog lain tak dapat hadiah nie.

    Kemudian blog nie akan bersaing dengan blog-blog yang lain untuk menjadi 3 Blog Terbaik pulak nanti ye..Gud Luck tau..ade mase 1 hari lagi nie, rajin2 la bodek Jamal..hehe..

    ReplyDelete
  2. Thank Bro Jamal di aas kesudian saudara memverifykan entry di blog saya ini. Dan terima kasih juga atas special price yang telah bro hadiah kan.

    Hidup Blogger

    ReplyDelete
  3. Thank CG. Aku pun baru BW ke blog ko tadi

    ReplyDelete

Powered by Blogger.