NUFFNANG di OFFSHORE Blog

Mungkin anda semua terasa pelik melihat tajuk entry saya pada kali ini, khas nya kepada pembaca setia blog Introducing About Offshore. Kenapa pulak Nuffnang yang di war –war kan dan kenapa blog ini tiba-tiba di tulis dalam bahasa malaysia.

Begini cerita nya saudara/i. Sebenar nya saya telah register kat Nuffnang ni dah lama, agak-agak sekitar tahun 2009  kira – kira 2 tahun yang lepas.Tapi dari segi penghasilan nya fuh.. setakat ni jumlah nya mencecah Rm 1.40. Maka dari itu saya telah mengabaikan iklan Nuffnang ni dan beralih ke google adsense. Untuk pengetahuan semua Google adsense telah memberikan ratusan dollar untuk blog ini. Tapi entah kenapa bermula dari 19 april lepas Goole adsene dah tak berminat lagi memasang iklan nya di blog Introducing about Offshore ni di atas sebab –sebab tertentu. Bukan bermakna saya di banned dari adsense sebab blog saya yang lain seperti Oil & Gas Information, Job Vacancies, Personal Insurances dan Software 2u masih lagi menggunakan jasa Google adsense.

Buat pembaca sekalian walaupun tanpa google adsense demi minat dan juga kerana rasa ingin membantu saudara/i sekalian yang ingin memulakan career dalam bidang Offshore ni blog ini akan diterus kan juga. Meskipun nanti bahasa yang di tulis dalam blog ini mungkin bercampur di antara BI da BM. Kepada pembaca sekalian saya memohon anda terus menyokong blog ini dengan sentiasa berkunjung ke sini

Berbalik kepada Nuffnang, setelah sekian lama Nuffnang menyepi dari blog Introducing About Offshore ini, dan kini Nuffnang kembali menjadi penaja utama kepada blog saya yang tak seberapa ini.

Sekian.

No comments

Powered by Blogger.